Livrare prin curier
Livrările prin curier se fac în cel mai scurt timp posibil de la primirea SMS-ului/e-mail-ului de informare că s-a efectuat expedierea coletului. Acesta conţine numărul de AWB şi firma de curierat prin care se livrează comanda dvs.
Livrarea se face GRATUIT prin curier pentru comenzile a căror valoare totală depăşesc suma de 69 lei, indiferent de numărul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora.
Taxa de transport 14.99 Lei, TVA inclusa
NOTA: Pot apărea întârzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat în magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 24 de ore, la maximum 30 de zile.
Ridicare de la easybox
Easybox este cea mai noua optiune de livrare pentru comenzile tale. Produsele dorite sunt livrate intr-un locker, disponibil non-stop in mai multe puncte de ridicare din Romania: Bucuresti, Ilfov, Alba, Arad, Arges, Bacau, Bihor, Bistrita-Nasaud, Botosani, Braila, Brasov, Buzau, Calarasi, Caras-Severin, Cluj, Constanta, Covasna, Dambovita,Dolj, Iasi, Galati, Giurgiu, Gorj, Harghita, Hunedoara, Ialomita, Iasi, Maramures, Mehedinti, Mures, Neamt, Olt, Prahova, Salaj, Satu Mare, Sibiu, Suceava,Teleorman,Timis,Tulcea,Valcea,Vaslui si Vrancea.
Conditii de livrare la easybox:
- plata se face doar cu cardul, online sau la ridicarea produselor; cardurile contactless sunt de asemenea acceptate la easybox. Unele easybox-uri nu permit plata cu cardul la livrare, iar pentru acestea va fi disponibilă doar plata cu cardul online.
- se pot livra in easybox doar produse de dimensiuni mici sau medii
- eligibilitatea produselor poate fi verificata in pagina de produs sau in cosul de cumparaturi
Ce trebuie sa faci pentru a beneficia de acest serviciu:
- Adauga produsele in cos si selecteaza modalitatea de Ridicare din easybox.
- Alege Locker easybox si unul dintre punctele de livrare din lista.
- Cand comanda ta ajunge in locker, vei primi de la Sameday un e-mail cu un cod QR si un SMS cu codul PIN. Ai la dispoziţie 36 de ore să ridici produsul. Scanarea codului QR sau introducerea codul PIN la punctul de ridicare va duce la deblocarea compartimentul in care se afla coletul.
Informații utile
Timpii de livrare sunt valabili din momentul confirmării comenzii și exceptând zilele nelucrătoare.
Pentru a beneficia de acest serviciu, solicita curierului deschiderea coletului la momentul receptionarii comenzii, pentru a verifica starea produsului/produselor.
Prin acest serviciu, oferim clientilor posibilitatea de a verifica starea produsului de livrare. Acesta nu va ofera optiunea de a-l testa/proba tehnic.
Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este in stare perfecta de livrare si prezinta urme de lovituri, zgarieturi sau orice alte probleme vizibile, iti recomandam sa il refuzi.
Refuzarea produsului/produselor este posibila doar in prezenta cuierului la momentul livrarii. Pentru aceasta va trebui sa completezi un Proces verbal de constatare la momentul livrarii.
Nu sunt luate in considerare reclamatiile ulterioare receptiei in cazul in care nu au fost respectate recomandarile.
Modalitatea de plata:
Daca ai ales ca modalitate de plata ramburs, poti solicita deschiderea coletului inainte sau dupa ce ai achitat comanda, insa obligatoriu in prezenta curierului.
Daca ai achitat comanda online si ai decis returnarea coletului in urma deschiderii si constatarii ca produsele nu se prezinta in stare perfecta, suma achitata online va fi restituita in contul din care ati efectuat plata.
Returnarea produselor:
Pentru coletele care contin mai multe produse, iar in urma verificarii se constata ca cel putin unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si refuzi primirea acestuia, atunci se vor returna toate produsele din comanda.
Contact:
E-mail: contact@hufo.ro